Ett stycke lista.

KÄRLEK
- Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Helt klart!
- Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nope.
- Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Hum, jo faktiskt nån gång tror jag.
- Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej.
- Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Typ. :/
- Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Varje dag till min älskling.<3
- Sparat något från ett gammalt förhållande? Uhm ja.
- Haft sex? Haha ja ^_^
- Somnat gråtande pga kärleken? Jo.
- Varit på en blind date? Naj.
- Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 1år, 6 månader, 2 veckor och 2 dagar.
- Har du någonsin varit kär? Ja..
- Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Yees.
- Gillar du någon just nu? Inte gillar... älskar. <3

KOMPISAR
- Har du nån bästa vän? Ja, Thomas Ronny Falk, heter han.
- Är du ofta med dina vänner? Nje.. i skolan mest.. :/
- Vad brukar ni hitta på? plugga, snacka osv. är ja me nån på fritiden så kanske stan, snacka, datorn, fota osv.
- Bästa minnet med nån vän? Oj.. har så många bra minnen.. men liseberg med malin är ett bra minne (:
- Säg namnen på några riktigt bra vänner? Thomas, Malin, Richard m.m.
- Kan du vara dig själv med dina kompisar? Oftast iallafall.
- Har du hatat din bästa vän? - Mjo, när vi bråkat - men går över snabbt. <3
- Litar du på din bästa vän? - till 120% !
- Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? X-antal gånger.
- Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja..
- Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? haha nej :)
- Har någon kompis ljugit för dig någon gång? Tror jag säkert.
- Ljuger du för dina vänner ofta? Neej!
- Vilka kompisar var du senast med? Malin.
- Har du många kompisar i din klass? Jarå.
- Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Dennis, Christoffer, Simmie, Sanna, Nea, Johanna & Emma. Vi är som en grupp :) hihi.

 

SISTA SOM
- Du fick en puss av? riktig puss? Min älskling.  om inte annat så av min älskade systerson nando. haha.
- Sov med dig i samma säng? My love <3
- Du delade ett riktigt skratt med? Malin
- Du gick på bio med? Tinaa tror jaag.
- Du höll i handen? uhm.. o.o' My tror jag för hon är så söt !  hahaha.
- Du gick på stan med? mja.. jag, nea å johanna var ju förståss å käka lite i stan i torsdags meen. o.o'
- Delade en pizza med dig? öh de på januariyran.
- Du ringde? Vet inte o.O
- Skickade ett sms till dig? - Fredrik.A.
- Du kramade? Isabell xD
- Gjorde dig lite besviken? - Vet inte.
- Gjorde dig mycket besviken? - Vet ej.
- Du skrev med på msn? Linn ;*
- Du snackade skit om? Eh..
- Du åkte i för bil? vår bil?
- Vem av dina kompisar gav dig en komplimang idag? Carro faktiskt.
- Du kollade på film med? själv.
- Du åt med på resturang? syrran.
- Betalade något åt dig? Pappa och mamma :D
- Grät inför dig? - Vet inte riktigt.

BOENDE
- Bor dina föräldrar tillsammans? Yeppyepp.
- Om inte vem bor du mest hos? båda! 8D
- Egen dator? Än sålänge.
- Egen tv? Naj.
- DVD?  Vi har en ja.
- Boxer? En sån har vi oxå.
- Internet? Nääää därför jag sitter å bloggar?..
- Vilka färger går i ditt rum? "Gammel Rosa" - hate it!  på väggen, och mörkgrått golv.
- Har du stor golvyta? Nje.. xD
- Får man plats att sova fler än en i din säng? JA. ;D drar man ut den blir den 160cm ;D;D
- Är köket stort? Jag tycker det är lagom^^
- Micro? Yees
- Glass i frysen just nu? Naj, åt den för någon dag sen :c
- Fler än ett badrum? Yes. eller ja, ett med badkar osv. å ett med bara dusch å toa osv.
- Balkong? arå!
- Bra grannar? Ja dom är bra:) speciellt de under oss^^

DIVERSE
- Favoritfärg? Blåblåblå
- Mobiltelefon? Xperia (X10 mini) men ska ev. köpa en HTC sensation XE.
- Skola och program? John Bauer Gymnasiet, IT-Media
- Senaste filmen du såg? O_o... HAHA jag minns inte..
- Senaste låten du lyssnade på? Någon malin spelade upp på bussen.
- Vad står det i ditt 6e äldsta sms som du har kvar i inkorgen? jag vet inte vilket mitt 6e äldsta är :c
- Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Jag vet inte vilket det är..
- Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? HAHA oj jag vet inte... typ.. 50 timmar? minst? xD HAHa.
- Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? uhm... några.. nä.. många.. tusen.. hehehe...
- Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? samma som ovan.
- Vad åt du till middag igår? Lövbiff, pommes, beasås och grönsaker.
- Har du duschat idag? Yes! - om man fortfarande räknar att det är "lördag" xD
- Vad var det senaste du sa till din mamma? "Oh hjälp vad du skräms!"
- Vad var det senaste din mamma sa till dig? "tänd i ditt rum så du ser något" eller något sånt.. xD
- Är du en svartsjuk person? Nää Oftast inte :)
- Kommer du bra överens med din familj? Jajamensan! :)
- Vad ska du äta till middag ikväll? - ehm...
- Har du några syskon? Ja, 1 helsyskon å 3 halv ^^ fast räknar 2 av dom som mina helsyskon oxå^^

Kommentarer
Postat av: the star

sv: gör så du :-)

bara bra ;) händer imorgon?

2012-01-29 @ 03:04:54
URL: http://silvanawaynezaya.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: är du taggad för den nya veckan då? några planer? ;)

2012-01-29 @ 09:54:24
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Anonym

Var gärna med i dagens blogg idag igen - avslutas 18:00 ikväll!

2012-01-29 @ 10:56:43
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan, vad är dagens planer? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-29 @ 12:40:17
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: the star

sv; haha okej :) ska bara ta de lugnt!

2012-01-29 @ 12:44:21
URL: http://silvanawaynezaya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback