utmanad.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var typ 4/5 år och levde livet helt utan bekymmer!
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Hmm.. typ alla dom sakerna som jag gör nu. Förutom att jag klädde mig fulare för ett år sedan och jag bloggade inte heller.. om man ska räkna EXAKT ett år ifrån nu alltså (började blogga 1 februari 2011)
3) FEM SNACKS DU GILLAR
•  Choklad
• Ben & Jerrys
• Popcorn
• Godis
• Passionsfrukt (JA, det är SNACKS!)
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
• Jag Skrattar Idag -Ison & Fille
• När jag går ner – Norlie & KKV
• The Scientist – Coldplay
• Drop The World – Lil Wayne & Eminem
• When I’m Gone – Eminem
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
• Köpa stoooora fina hus/lägenheter i Los Angeles, Las Vegas, New York & Miami
• Gå loss och köpa typ överdrivet mycket kläder, accessoarer & skor.
• Köpa en silverglittrig sportbil (haha, fatta coolt!)
• Köpa mig till drömjobbet.. haha, allt kan köpas för pengar youknow
näerå, men kom inte på något bra.. haha!
• Resa till massa intressanta platser
6) FEM DÅLIGA VANOR:
• Är kass på att hålla hemligheter
• Kan lätt uppfattas som dryg av vissa personer, då jag kan ha en dryg ”ton” & humor ganska ofta,
• Sjukt lättirriterad
• Klagar på andra när dom gör fel (OBS! beror sig på vem som gör fel, hehe), men låtsas som att det inte har hänt något/skrattar bort det när jag gör fel
• Känner mig som en dålig människa när jag inte uppdaterar bloggen tillräckligt ofta, haha.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Umgås med mina fantastiska vänner
• Shoppa
• Sitta vid Facebook, hehehe..
• Sova på morgonen/dagen (inge kul att sova på natten.. haha!)
• BLOGGA!
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
• Knälång kjol/klänning
• Klackskor med lägre klack än 10cm (med undantag för boots och liknande, såklart).
• Knähöga skor/stövlar
• Hunter-stövlar på stan
•  Gubbkeps
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
• Min älskade dator
• Min älskade och skitfula mobil
• Alla mina kläder, accessoarer & skor.
• Min kamera
• Mitt headset till mobilen/datorn
10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 8½ och flyttade från hus till lägenhet i think.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Fotograferade och gick i skolan precis som jag gör i dagsläget.. men ska man
räkna EXAKT ett år sedan så tror jag att jag var hos mitt ex.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
• Ostbollar
• Grönsaker m. dip
• Popcorn
• Pringles
• Choklad

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
• Mabellene I Hofteholder - Volbeat
• lyckoamuletten – Stefan Andersson
• Peta in en pinne i brasan – Mats rådberg och rankarna
• Hur det än känns – Danish ft. samzon
• Hollywood hills – Sunrise Avenue

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
• Kamera utrustning ink. studio grejor+ lokal
• Kläääääder ink. skor!
• Bil/ar till min älskling som han ville ha (A)<3
• Åka jorden runt o fotografera och stanna ca 1-7 dagar på varje ställe.
• Ta med min älskling å åka utomlands några veckor till nå lyxigt ställe
(inte som den ovan utan mer som semester)

6) FEM DÅLIGA VANOR:
• Lätt irriterad/sur
• Skrattar åt fel saker - alltså skrattar i fel lägen
• biter på naglarna ibland
• Inte äta frukost.
• Säga exakt vad jag tycker och tänker - trots att ja egentligen bör hålla tyst ibland.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Fotografera !
• Prata/umgås med älskling
• umgås med släkt och vänner
• Sovaaaa
• Photoshop. (webdesign och redigering)

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
• Kjolar - knälånga eller som täcker hela benen
• byxor med hög midja - har några men använder inte - usch.
• Höga skor (Alltså inte klack utan såna som går upp till knän osv. )
• För blommiga/tantiga tröjor/byxor
• uhm.. hjärnsläpp !

9) FEM FAVORIT SAKER:
• Min ögonsten - kameran
• Min dator
• Mobilen såklart.
• mina ringar
• kläder, skor och andra accesoarer

10) FEM  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Jenny
Daniel
Linn
och alla andra som känner för det !

Kommentarer
Postat av: syster

Den här gör jag när jag kommer hem ;)



Ha en bra dag =)



<3

2012-01-09 @ 07:41:18
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt

sv: var tvungen att dubbelkolla, skumt ja, av någon anledning så registrerades inte att jag tryckte så nu gjorde jag det igen, dubbelkollat tre gånger haha så nu måste de stå 44 för dig hoppas jag. Ber om ursäkt att det vart så

2012-01-09 @ 11:50:29
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: emma

har lagt till dig nu :D Säg till när du har lagt till mig:D

2012-01-09 @ 11:52:29
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Åh. Att du alltid utmanar mig! Kanske jag DEN HÄR gången ska anta den? ;)

Svar:

Det är nog godare än det låter också. hihi! ♥

2012-01-09 @ 12:44:53
URL: http://abstinens.blogg.se/
Postat av: Josefin

"Skrattar åt fel saker - alltså skrattar i fel lägen" & "Säga exakt vad jag tycker och tänker - trots att ja egentligen bör hålla tyst ibland." Haha, är det verkligen dåliga ovanor? Tycker det låter som bra saker ;)

2012-01-09 @ 14:00:47
URL: http://dynasty.blogg.se/
Postat av: KH

Jag mår bara bra, tog en bulle och mjölk

2012-01-09 @ 18:30:15
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback