Well.. de gick ju bra.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit och lagat en tand, urk säger jag bara. Tur att jag har en bra tandhygienist eller vad de heter och så har ja dessutom fått en rätt snygg leg. tandläkare (a)  moahahah :D 
Nämen, dom var bra, jag använde ingen bedövning alls och kände inte så mycket - lite ilningar då och då men annars inget, de var dom avundsjuka på haha. Mycket har nog med att dom får en slappna av mer i tandläkarstolen och att dom säger att skulle de inte funka så ta upp handen eller något i luften så slutar vi direkt, eller som min leg. tandläkare sa "eller grymta till"  hhahaha ;))


Eftersom att jag inte använde någon bedövning - kan jag äta - hann inte äta innan ja gick iväg så..

Jag är extremt hungrig nu och ska därför gå och göra iordning lite käk! :)  Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ha ha... läste en så rolig historia för ett tag sen om en tandläkare och hans patient. Minns att den var riktigt bra, men tyvärr kan jag inte återberätta den.

2012-01-25 @ 14:03:40
URL: http://lindazblogg.wordpress.com
Postat av: thaipinnen

sv; tack så mkt, jo det är br,självdå?:D

2012-01-25 @ 14:22:18
URL: http://thaipinnen.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback