Blev väckt tidigt..

Denna dag började med att min älskling ringde mig klockan 08.10 och han frågar "väckte jag dig?" jag: "jaa..." och så säger han "vad bra :D!"   typ.. haha min älskling är dum ibland, men jag älskar honom ändå.<3
Men jag somnade om sedan och vaknade ca 11.15 och efter en stund då ringde Daniel igen, så vi pratade en stund, efter det gick jag och hämtade hemtelefonen för att ringa coop i storå och berätta att ja ej kommer vara där, men det var ingen som svarade, vet ej om det var fel nummer eller om ingen svara ändå.

Efter det blev det affären för att köpa något att käka till lunch, och shit vad det blåser ute! Man fick nästan gå baklänges för att kunna andas ordentligt och man höll på att blåsa iväg! haha.

Nu ska jag redigera lite bilder och ikväll blir det att plugga lite. :)

Ha de gött!



Kommentarer
Postat av: syster

Hoppas att den här blåsten slutar snart =( oki det är ju bra att det blåser för marken torkar upp fortare men HAAAALLLLÅÅÅÅ behöver ju inte överdriva ;)

ha en toppen dag =)

2012-03-19 @ 16:19:14
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Lea

Kul att du tittade förbi hos mig :-) Välkommen tillbaka!



Ha en fin dag och lycka till med pluggandet

:-)



/Helena

2012-03-19 @ 16:37:44
URL: http://leafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback