Early in the morning..

Gud vad jag inte gillar att gå upp så tidigt på morgonen... Blööh känner mig seriöst som en Zombie!! Men
man måste..

Idag blir en lång dag i skolan.. slutar 16.30 - har matte mellan 15.30-16.30 - frivilligt - Så ja.. men smart som jag är insåg jag att ja juste.. matte.. en timme .. det sista man gör i skolan... bra där.. lär vara JÄTTE pigg ! Tur att man får frukt och juice.. då kanske man håller sig pigg en stund.

Nää nu ska jag gå och käka lite frukost.. det känner jag att jag behöver just nu.

Hoppas alla får en bra dag!

Kramar, Jessie

Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs kära du! :) Hoppas du får en underbar onsdag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

2012-03-21 @ 10:52:47
URL: http://nojjz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback