Resan till min älskling<3 - Foto uppgift i skolan.

Ja, jag hade som uppgift i foto att göra en fotodagbok och fick då tillåtelse att vänta och
göra den på resan ner till min älskling <3 Så här kommer bilderna.
Alla bilder ligger i ordning, från att vara hemma, till att vara framme.

Såhär vart min resa till Daniel... Åkte från frövi till mjölby, från mjölby till nässjö och sen skulle jag åkt från nässjö till hultsfred med tåg, men när ja satt på tåget till hultsfred berättade konduktören att vi skulle få åka buss från eksjö pga. urspårning i måndags, så satte oss på bussen i eksjö och efter en stund var vi framme i hjältevad där vi fick åka vidare med tåg till hultsfred. Och i hultsfred hämtade älskling mig. <3


Kommentarer
Postat av: jenny

kul att du la upp bilder från du åkte till du kom fram =)

fina som vanligt men det behöver väl inte jag säga längre hehhe

2012-03-28 @ 13:06:25
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback