Snart dags att säga godnatt!

Godkväll på er alla goa människor.

Tja, vad kan man säga? Jag klarade mig igenom dagen..
Har haft en sån förfärlig mensvärk idag.. fick ont i ryggen av att ja hade sån mensvärk.. usch.
Men är iallafall glad att jag fick min mens idag, eftersom jag åker till Daniel på fredag och inte gillar att ha mens när jag åker bort - och hade inte velat vara hos honom med denna mensvärk! Uscha. menmen!

Imorgonbitti klockan 09'00 så ska jag vara på vårdcentralen för att få min 2a livmoderhalscancer spruta - blööh vill egentligen inte eftersom jag verkligen hatar sprutor, men men, hellre det än att få livmodehalscancer då det blir ännu fler sprutor å grejs?! haha..

Jaja nej nu ska jag sluta babbla och ta och lägga mig istället!

Godnatt på er så hörs vi imorgon:)


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin tisdag! :) Puss!!



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-03-20 @ 01:59:03
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback