Tankarna snurrar.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. senaste tiden har jag helt ärligt inte haft någon blogglust alls.. jag har inte heller ens orkat fixa med nya designen och skolan skiter sig, praktiken suger å allt är helt snurrigt i mitt huvud just nu.

Angående bloggen så vet jag inte om jag ska sluta blogga, ta en paus (vilket jag teckniskt sett redan gör), byta blogg och starta om helt och hållet eller något annat.. jag vet inte helt seriöst..

Och när det gäller skolan.. ja.. vi får se, ska på mentorsamtal imorgon och prata lite, får se hur det blir då. Jag vill verkligen klara av ett godkänt betyg - gärna bättre, i varje ämne, eller åtminstone de jag har just nu, speciellt media ämnena... men vi får se hur de blir.. :/

Seen så går praktiken åt skogen tack vare att allt är så petigt och blablabla.. ska in till stan imorgon efter mentor samtalen å kolla efter ny praktikplats.. pallar inte de där skitstället längre - fan får man inte vara där för man är yttepytte förkyld då kan dom ju fan stänga för kunder oxå! -.- Finns alltid någon kund som är förkyld/sjuk.....  idioter! åh jag blir så jävla förbannad...

Kommentarer
Postat av: LILLA LINN

Ta det bara lugnt och tänk på ditt eget bästa, så ska du se att det går till slut.

Skickar en cyberstyrkekram!

2012-03-16 @ 09:33:14
URL: http://rekvisita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback