Det har varit en lång dag..

Drömde en massa mysko drömmar inatt och vaknade upp runt 4 första gången, sen 6 och sen straxt innan alarmet gick. Drömde att jag försov mig bland annat hah... vakna upp efter att ha drömt det, well... alltid lika kul! suck..

Iallafall, gjorde i ordning en macka för en gångs skull som jag åt på bussen till skolan. Väl framme i skolan satt de en lapp på en dörr där det stod "Bytingen är i lernia" typ, så fick gå bort ända dit och där hitta jag min klass haha.. efter en stund så satte vi ihop oss med ett rep, de flesta tog i byxorna typ öh i en sån där man sätter skärp igenom xD kommer inte på vad de heter O_o men jag hade mjukisbyxor så satte igenom min ficka jag hade på tröjan xd

Men dagen blev sämre, matte provet gick åt skogen, jag fick ingen lunch då kön var så lång och hade huvudvärk, mensvärk och var hungrig.. och när jag är hungrig.. och inte får äta något.. då blir jag grinig.. inte bra! :(   Och det blev sen värre, när jag var halvvägs till bussen kom jag på att jag glömde jackan i klassrummet, så fick vända och gå tillbaka.

När jag kom hem vart det att ta ett par mackor med falukorv direkt och sen blev min dag bättre... Har en underbar vän vid namn Johan som skänkt mig två dvd filmer c: han har sån där dubbel å använder mest blueray så då fick jag dvd filmerna c:  In time med justin timberlake och Abduction med taylor lautner c:  Tack så mycket Johan!

Men inte bara det, jag var med i ett "bita" projekt hos tandläkaren och nu är det typ över och jag fick en gratis biobiljett! Så nu har jag två stycken c: höhö....  Så blir nog bio på fredag med min älskling<3


Har städat en del under dagen också.. så nu är jag trött och ska ta det lugnt resten av kvällen!


Imorgon kommer äntligen min älskade pojkvän hit, ska bli underbart, vi får lägenheten för oss själva ända till på söndag, fast vi ska ut till stugan en sväng å fira mamma på fredag och sen blir det troligen örebro för bio. Men iallafall så stannar han till på måndag, vilket är heelt underbart, saknar honom så mycket!
Älskar dig Daniel <3


Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv, åh tusen tack!! detsamma med långhelg (även om den är slut nu, men du får ha en bra nästa vecka kan vi säga istället då ;))

2012-05-20 @ 09:38:09
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej! Tänkte meddela att du kan ta bort länkbytet vi har gjort p.g.a en ny blogg som inte är på blogg.se Tack!

2012-05-20 @ 20:49:16
URL: http://neverforgettosmile.blogg.se/
Postat av: emma björkroth

hoppas allt är bra med dig idag ? :)

2012-05-22 @ 15:59:08
URL: http://eemmsb.blogg.se/
Postat av: emma

sådär

2012-05-23 @ 09:17:46
URL: http://eemmsb.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

jag har massa tävlingar på bloggen om du är intresserad :) kika under kategorin tävlingar. Annars är dom länkade i ett inlägg i min blogg också :)

2012-05-27 @ 10:58:08
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback