Mysdag i skolan!

Idag har vi haft en mysdag i skolan typ.. eftersom vi tar studenten så har vi en slags
tävling där några 3or fixat ihop en lista med uppdrag som vi ska utföra klassvis.
Och sen har vi även fyra tema dagar, en som var idag vilket var Pyjamas/morgon tema, då
hade alla - eller ja, de flesta på sig pyjamas, morgonrock, myskläder osv.

Vi var även iväg och fixade ett par poäng till  på McDondald's där vi beställde 100 cheeseburgare! haha x)


Iallafall så hade som en "redovisning"/diskussion med min samhäll B lärare där vi diskuterade boken globalisering, det gick bra =) Om två veckor ska jag 'redovisa' två uppgifter till sen är jag så gott som godkänd i kursen! =D

Hade även en prövning i Multimedia A där vi fick göra en uppgift å klara vi den vart vi godkända, vilket jag blev =) Det gick väldigt bra för mig när det väl gick som de skulle haha.. xD  men skönt med ett ig mindre iallafall! :D

Har regnat halva dagen så nu ska jag mysa ner mig i sängen och ta det lite lugnt! =)

Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback