Underbart väder!

Vaknade upp idag och kände mig helt pissed off, tills jag kollade ut och såg det underbara
vädret ute, klarblå himmel och solen skiner, då blev jag glad! riktigt glad:) 

Har precis duschat å ska snart fixa håret, runt tre tiden ska vi iväg till Jenny och fira min
systerdotter som blev hela fem år igår :) Tiden går så fort!! Förstår inte hur alla kunde bli så stora?


Om en månad är det dags, studenten.. förstår inte riktigt var tiden försvann?
Min syster, Jenny, hon sa till mig "var tog mig lilla, lillasyster vägen? :o och min kommentar blev;
well.. hon växte upp, blev mogen och vuxen. Fortfarande lite barnslig men vem är inte? :)<3

Och ja, känns som det inte var sålänge sen man frågade: Vad betyder det? vad menas med det?
och syskonen eller föräldrarna sa: du förstår när du blir äldre.

Men nä! Nu ska jag inte uppehålla er! =) ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: härligt ändå!



du får säkert jättefina saker!

allt bra idag?

2012-05-07 @ 14:03:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Ja men precis, alla som deltar får 3 st 10 ml flaskor att pröva, och så tävlas det om en stor flaska lotion och en cerat :) helt rätt , tror många missupppfattar de :-/

2012-05-07 @ 18:57:09
URL: http://isacsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback