Foto Priser!

Nu kan ni äntligen boka mig som fotograf!

Om ni har några frågor eller om ni vill boka mig, så kontakta mig på:
[email protected] - eller kommentera här. Ni kan även få tag på mig
på min facebook; Jessica Widh

Eventuell Resekostnad betalas av er! (halva resekostnaden om det är utanför örebro län)


» Jag kan erbjuda dig:
- Porträttfotografering
- Miljöfotografering (natur, hemma, landskap mm.)
- Djurfotografering
- Produktfotografering
- Bröllop/förlovning/Par
- Möhippa/svensexa
- Dop
- Mingelfotografering
- Modellfotografering
- Grupp/familjefotografering
- Småbarnsfotografering (lek & bus bilder, modellbilder m.m.)
- Annat önskemål? Tveka inte att höra av er! :)

Priser kommer för er som önskar Bröllop, och förlovnings fotografering. Samma sak gäller Dop och möhippor/svensexor !  Har ni frågor om priser redan nu så hör av er!

Jag kan även tänka mig fotografera för dagis - helst ska det vara utebilder då man inte behöver
använda några speciella studio grejor utan räcker med kamera och ev. blixt på kameran samt
reflexskärm. 
Har du frågor ang. det så är det bara att höra av sig.

OBS! Tyvärr har jag ingen tillgång till studio, men vill du ha studio-liknande bilder så
kan man alltid fixa bakgrund å sånt och använda på hemma plan eller utomhus, men
jag har då som sagt inga studio blixtrar eller något sådant.  OBS!


» Plocka ihop eget paket:

Fotografering
30 min fotografering         100:-
1 timmes fotografering      200:-
2 timmar fotografering     275:-


Utskrifter:
1 – 10 st bilder utskrivna     60:-/st
Fler än 10 st bilder           40:-/st


Digitala bilder på cd skiva/skivor:
1-15 bilder     40:-/st
Fler än 15 bilder  20:-/st


» Paket Priser:

Silverpaketet               400:-
1 h fotografering
5 st digitala bilder
3 utskrivna bilder

Guldpaketet               650:-
1,5 h fotografering
10 st digitala bilder
4 utskrivna bilder

Diamantpaketet         800:-
2 h fotografering
15-20 st digitala bilder
5 utskrivna bilder

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Jag har gjort lite "reklam" för dig till ett par kompisar som ska starta eget ;)

2011-08-15 @ 21:44:32


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback