Mycket taggad inför morgondagen!

Godkväll alla söta människor!

Imorgon åker jag som sagt till min älskling och det betyder att jag inte kommer att ta med mig datorn och därmed kommer ha en kort paus med bloggandet under helgen. Kommer hem måndag kväll och om jag orkar så tar jag mig ann att skriva ett inlägg och helgen samt laddar upp massa bilder:)) för denna gång blir det mer bilder än sist! ;)

tja.. idag har man varit i skolan, handlat. ätit, pluggat matte, bakat, packat och duschat och nu sitter jag med en kopp te och ska snart hoppa i säng hade jag tänkt, ska försöka ta mig upp mellan 8 och 8.30 imorgon och få i mig lite frukost innan jag drar iväg till tåget! :))

hm.. ja.. nä jag ska redigera ett par bilder till (foto uppgift) och så lägger jag upp de i ett inlägg här innan jag går och lägger mig!:)

hörs sen, pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Melissa - I'm not what you expected

svar:

ursäkta för sena svar :)

Nja jag visste ärligt talat inte om de där heller förs jag fick diagnosen själv. Nått år innan jag fick de dock så berättade en vän att hon hade ADHD så kanske lite visste man ju men hon avr mer sånt exempel på de värre sidan av adhd som knarkande, fesaste, självmedicinerade etc så hon stärkte väl myterna snarare haha

2012-03-22 @ 23:20:35
URL: http://lavali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback