Flummeli flummtroll! :D

Hejhopp i galopp sa kossan till fågeln när fisken fes! hahahahha nej men *-*
Jag har suttit och flummat med massa söta ungar på facebook ett bra tag nu och
känner att det är dags att nana för dagen!

Ska övningsköra med Gun igen imorgon nämligen! Var och övningskörde idag jue men
de gick sådär. Gick bra tills alla mopedist pojkar kom och skulle leka på den parkeringen
vi var på och körde >_< aja!!! 

Bilder från idag och igår (tisdag-onsdag) får ni imorgon(senare idag) !


Här får ni ett par roliga, meningslösa historier:


Det var en gång 2 älgar som var ute och flög.
Då sa den ena;
- Men älgar kan ju inte flyga? :o
Då sa den andra älgen:
- Det är lugnt! Min mormor har en brödrost!

---

Två älgar var ute och körde bil i skogen
när de plötsligt körde över en man.
Då sa den som satt i passagerarsätet:
- Det gör inget, min mamma jobbar på Konsum

---

Det var en gång två älgar som var ute
och gick och såg en rosa elefant
Plötsligt utbrast den ena;
- Titta! En rosa elefant
Den andra sa:
- Jag har strumpor *_*

(kom på denna helt själv mohahaha! xDD
SÄMSTA BÄSTA HUMORN EVER! :D)

---

GODNATT Sötnosar

Kram, Foto Sessan

Kommentarer
Postat av: puffiie

sv; ja det var jättegott, hihi! åh tack så jättemycket, detsamma :D



kramis

2011-08-18 @ 07:13:22
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: Det är 1 grönt glas med nått rött i, Tack tack! :D

Dina bilder är också väldigt fina! :)

2011-08-18 @ 14:40:01
URL: http://johfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback