Please have me killed !

Blä och blaha!

Just precis så är det... Jag är trött, jag har huvudvärk, jag mår illa, jag känner mig yr titt
som tätt, jag har en sjuukt jobbig uppgift i skolan och massor av annat att göra..

Känner att den här dagen kommer bli äckligt lång med tanke på hur jag mår..
uttrycket " Please have me killed! " är ungefär så jag känner just nu..

Man kan ju tro att illamåendet och så, beror på att ja är hungrig -
MEN jag är INTE hungrig och åt dessutom frukost!

Har rast just nu och lyssnar på musik, men känner att jag bara vill hem och sova och spy och
gaaah jag vill inte spy men ändå vill jag..  Hate this feeling! :(

Kommentarer
Postat av: jenny

förstår dig finns inget värre än att må så =(

2011-11-16 @ 15:45:52
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback