Svara på frågorna som en kommentar! ;)

Snodde denna lista hos Emelie.
1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Snodde denna lista på nån random blogg :P

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Terese

vad kul. har du alla säsongerna?

2011-11-22 @ 20:00:42
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Terese

Aha, vad händer i den säsongen du är i nu?

2011-11-22 @ 20:43:32
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: syster

1. Din syster ;)

2. självklart <3

3. När du kom hem från BB

4. Absolut.

5 varje dag om jag kunde

6.sessan...för du är min lilla sessa ;) (prinsessa)

7.GALEN ;)

8. så söt <3

9. Nej nu är du vacker =D

10. Galenskap ;)

11.Lycka

12.Tillräkligt tror jag men man lär sig alltid något nytt ;)

13.förra helgen =)

14.självklart.

2011-11-22 @ 21:10:08
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Daniel

1. Din ;)

2. Jo det är vi =)

3. Hos Jenny för 3 veckor sedan

4. Klart jag gör!

5. Skulle göra mer än så =)

6. Älskling? för att du är just det<3

7. Galen

8. lugn och tystlåten

9. NEJ! tvärt om =)

10. Min telefon;) hehehe

11. mängder med kärlek

12. Ganska bra trots kort tid =)

13. 3 veckor sen :/

14. hmm ok då =)

2011-11-23 @ 01:49:21
URL: http://danielwot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback