♥ Äntligen klar!! ♥

Hej sötnosar!!♥

Nu är bloggdesignen ÄNTLIGEN klar efter mycket om och men.
Vill ännu en gång tacka Anders som hjälpt mig lite och även gjort så jag förstår
mer hur man gör och så vidare!


Om den nya designen ej syns för dig, så uppdatera sidan! 
- tänk på att jag ej har gjort inlägg på varje kategori än, så om du klickar på en kategori
och det står att sidan ej finns eller så, är det för att ja ej har några inlägg i den kategorin!

Nu ska ja ta och gå och sova, får äntligen sova ut lite, försöka åtminstone! 

Godnatt på er och glöm inte kommentera den nya bloggdesignen! både bra och dålig KRITIK
tas gärna emot! :)

Imorgon kommer bilder på kakorna jag bakade, tårtan ja gjorde och kalaset som var igår.


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Dennis

Gilla :3

2011-09-24 @ 01:46:06
URL: http://tussasfoto.blogspot.com
Postat av: E

HÄRLIG BLOGG! ÄLSKAR DESIGNEN! HAR DU DESIGNAT, ELLER BESTÄLLT?



NICE NICE NICE NICE INLÄGG FÖRRESTEN. DU BLOGGAR RIKTIGT INTRESSANT FAKTISKT. SKA LÄSA DEN OFTA TROR JAG.

VAD TYCKER DU OM / TYCKER INTE OM MED MIN BLOGG?



OOOOUUUUPPPSSSS, CAPS LOCK ÄR PÅ? VARFÖR?

haha, nu stängde jag av det.

Tihihi.



Mvh

Emilia

2011-09-24 @ 21:31:33
URL: http://nowemilia.blogg.se/
Postat av: Marina :)

ÄLSKAR den nya bloggdesignen! Den är verkligen sjukt fin! :D ♥



P.S - Du stavade fel på mitt namn i länkarna, du glömde N:et i Marina :3 ♥

2011-09-29 @ 17:01:51
URL: http://marresgrej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback