♥ Hemfärd! ♥

Hej på er söta bloggläsare! :)

Först vill jag tacka alla underbara läsare. 1a september fick jag 82 besökare = Rekord,
2a fick jag 48 besökare utan att skrivt något och igår fick jag 30 besökare - också utan
att ha skrivit något. Men jag har än inte nått mitt mål - 100 Besökare. Menmen! :) 


Jag vet att jag inte uppdaterat något sen den 1a september, men jag har som sagt
varit hos min älskling Morteza och valde faktiskt att inte ha internet under den tiden! :)
Jag sitter just nu på tåget hem, är faktiskt i Arboga om inte så lång tid, åker just nu från kungsör.

Men ja, jag fotade inte så jätte mycket i helgen, och det blev inge skansen men de får bli nästa gång! 
Bilderna som blev från helgen kommer upp imorgon eller något.  

Nu ska ja börja packa ner sakerna! :)
Hörs sen!

Kram, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

SÅ SKÖNT ATT HA DIG HEMMA IGEN =)



Nu kan jag terrorisera dig med alla mina knäppa saker hahaha lav ya <3 <3 <3 <3 <3

2011-09-04 @ 21:23:59
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: M

Välkommen hem vännen. <3

2011-09-04 @ 21:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback