Bilder från påsk..

Jahapp, då har de varit påskafton och allt sådant.. på fredagen hade vi massa besök, först kom tina, dan och nando samt jenny, marcus, johnny, katja och my för att äta lite påskmat, runt 16-17 tiden kom farmor, kalle &  tomas, gun, rasmus samt lena, grzegorz och damion upp för att fika lite! Jag gjorde ju en påsktårta som blev väldigt populär! både i smak och utseende. :)
Det tackar jag för - eftersom jag sällan gör nå "finare" tårtor, utan detta var min första
som ja gjorde något speciellt med :)) hihi.

här får ni lite bilder! 


Nando busar lite med sin morfar:)


Mosters charmprins <3                                                                                          Och mosters tre troll hihi<3<3<3


Påskpynt!



Marcus och Dan sitter och snackar skit i köket.


Lilla söta busfröt!


Upp och ner, ner och upp....                                                                                   Ja sådär kan man ju också gå!


Lite av påskmaten.


Tina typ "hmm vad ska jag göra med dessa nu?"                                         Ah! ger en till Jenny! :D


Busfröt och Godisråttan My!



Avslutar med en bild på mamma!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback