Alla <3 dag närmar sig sitt slut..

Glad alla hjärtans dag - lite sent sådär, ja vet.. men ja:)

Nu är jag i princip halvfärdig med nya bloggdesignen! har lite kvar i kodningen och sen äre mest att leta reda på bilder till header, footer och menyn! Men inom en vecka så kommer den förhoppningsvis upp.

Jag höll på att mista ALLA bilder, ALLT photoshop arbete 2008-2009 till å med oktober 2011 idag.. hade allt på en hårddisk som backup men den fungerar typ inte, men som tur var hade jag kvar allt på den gamla hårddisken! *puh*..

Men nu ska jag sova.. imorgon äre skola.. lång dag  - slutar 16'30, + möte med mentor och ev. rektor *blööh..*

Aja.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas att allt går bra i morgon =)

2012-02-15 @ 00:09:28
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Jag längtar efter nya designen. hoho



Svar:

Tack! Är rätt nöjd med vattenbilden :)

2012-02-15 @ 13:37:17
URL: http://abstinens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback