Bloggdesignen!

Hej på er och ursäkta att det ser ut som jag vet inte vad förtillfället. Jaag vet att bilder och sånt int passar då inläggsrutan är för smal, men oroa er inte! Nya bloggdesignen kommer snart! :)

Jag har äntligen fått iordning på meny'n även om de kanske är för långt upp eller ner på vissa datorer så fungerar det iallafall!

Det ända som är kvar nu, är att fixa dropdown menyn och bilderna sen är det klart :)

Eftersom jag har sportlov nu så kommer jag troligen åka hem måndag kväll eftersom systeryster är ledig då och jag ska följa med och göra henne sällskap när my ska till typ tandläkarn eller något. Så på måndagkväll eller tisdag så kommer jag att leta reda på massa bilder (behöver ytterligare 35 bilder till headern har redan 21 bilder där(nu tänker ni "hur sjutton ser den ut egentligen med så många bilder?") Samt behöver jag 5 bilder till footer'n och 5 till "profilbilden".  SEN så är de klart!:)


Men nog om det! Har inte bloggat på .. 2 ½ dag eller nå :o uh! Kommer tyvärr inte lägga upp någon bild igen förrän designen är klar.

Iallafall så kom jag till syrran igår, lämnade sakerna och då var kl ca 15'00, sen gick vi ut med våra kameror och fotograferade, vi gick kanske.. 1 km ? ja något sånt, men ja, vi kom inte långt vi fastnade med kamerorna lite överallt haha. Jag tog sammanlagt 324 bilder - dock var det många bilder som var likadana - så när ja rensade fick jag ca 112 eller 113 bilder kvar.. heh. Men ja ! Så kan det gå. Vi hade iallafall skit kul och det blev mycket skratt!

Sen så ska jag tydligen vara här nästa lördag, den 25e runt 19'00 fast det är.. rätt omöjligt för att det senaste tåget den lördagen går kl 16'19 och då är jag där 16'46. Men det roliga är att Marcus fyller år den dagen - och så kommer dom med en överraskning till mig? uhm. bra där ! xD

Igår hade jag redovisning på religionen om voodoo, det gick hyffsat bra - hade inte gått lika bra om jag varit ensam haha.  Och i torsdags åkte jag till skolan till foto lektionen och skulle redovisa osv.. fick ett papper med ny uppgift, redovisade och fick åka hem eftersom uppgiften inte behövdes göras i skolan -.-' så åkte 40 minuter dit, var där 20 minuter, åkte hem 40 minuter *suck*.

Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva, är det något ni undrar över så .. ja ni får väl höra av er!
Undrar dock hur många som orkar läsa igenom detta inlägg xD det blev rätt långt.. men ja..
Kul om du lyckades ta dig igenom hela!

Pusshej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Erica

Oj då! Hoppas du fixar det! Men du har inte tagit bort länkbytet och liknade??:) Men hoppas du grejar det! Det gör du nog!;)



Sv: Gott var det!:)

2012-02-18 @ 12:39:38
URL: http://neverforgettosmile.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

sv: men tack gulle :)

2012-02-18 @ 13:21:59
URL: http://endenise.se
Postat av: Erica

Sv: Ingen fara! Lycka till nu bara!

2012-02-18 @ 13:43:00
URL: http://neverforgettosmile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback