Designen klar och jag ska snart åka.

Nu är jag äntligen klar med linas design, det blev lite krångel med det löste jag på ett eller annat sätt.
Jag kommer straxt fixa iordning portfolio sidan och lägga upp lina's bloggdesign, min och jenny's samt
ett par av mina gamla haha.


Ska packa iordning en liten väska med typ tandborste, tandkräm, hårborste samt sovkläder osv.  Mitt
tåg till syster går om en timma ungefär.
Jag kommer åka dit varje söndag i princip hela vårterminen, om jag nu inte får praktik nån annanstans
halva tiden - men ja tror ej det.
Ska bli trevligt att träffa syster igen, och dessutom får jag träffa min underbara systerdotter Katja som är
där! :)


Ska ikväll umgås lite med syster och systerdöttrar(om yngsta är vaken när jag kommer) och så fixa lollo och jossans bilder! Seen har jag ju lovat att göra iordning sidan för att beställa design - så det ska jag oxå fixa.


Nu ska jag fixa lite, skriver mer senare, hare gött:)

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du! Vill du bli veckans blogg och få en FET bildlänk i min höger meny i en hel vecka? Va gärna med och tävlar om du känner för det!

http://sense.webblogg.se/2012/january/bli-veckans-blogg-och.html#comment

(förlåt om du ej gillar sånna kommentarer)

Ha en bra dag! :)

2012-01-22 @ 17:51:12
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Emmababy

sv: hihi kej :D jo superduper :D krami

2012-01-22 @ 17:52:23
URL: http://emmababy.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback