Foto tävling!

Nu drar jag igång bloggen's första fototävling!

Temat denna vecka är Nyår!


För att delta;
* Lägg upp din bild i ett inlägg på din blogg och skriv ett par rader om
varför du vill vinna och varför du valt den bilden, länka detta inlägg!

* Gilla detta inlägg på bloglovi'n - det kan du göra här; http://www.bloglovin.com/blog/2814241/cross-the-hills
- du får leta reda på just det här inlägget.

*
Gilla bloggen på facebook

* Kommentera det här inlägget att du är med - glöm ej länka inlägget med bilden samt fylla i din epost och skriv även vilket nr du blev när du gillade inlägget.

Glöm inte ta med i inlägget om du redan gillar på facebook samt skriva med om du gjort något av "extra chans till vinst"


Extra chans till vinst;
* Följ bloggen på bloglovi'n.
* Gilla bloggen på facebook
* Skriv ett extra inlägg om tävlingen på din blogg.



Vi börjar lite lugnt med priserna för att se hur många som är intresserade av att delta i tävlingen.

1a pris; Intervju om dig och din blogg i ett inlägg där jag länkar din blogg och lägger upp den vinnande bilden samt att jag kommer i slutet av inlägget eller i början, skriva lite om din blogg, vad jag tycker, vad den handlar om osv..
Lite sådär reklam om din blogg helt enkelt. + ett personligt,  digitalt diplom.

2a pris; vinnande bilden i ett inlägg med din blogglänk + ett personligt, digitalt diplom.

Alla som deltar får ett digitalt diplom men 1an och 2an får personliga diplom! :)



LYCKA TILL! :)




Kommentarer
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

JAG VILL DELTA. Men Nyår var ingen höjdare i år... Tyvärr!

2012-01-11 @ 22:48:03
URL: http://abstinens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback