Fredag den 13.. turdag! :)

Ja, fredag den 13 har alltid varit en turdag för mig.. oftast på så sätt att jag hittar
pengar (har hittat 200kr, 50kr, 100kr, 20kr osv. osv. under några års tid.. hahah)

Men den här gången går det bra i skolan - den här dagen kan bara bli bättre :))

Tack vare att jag lyckades göra klart religion's uppgiften vi fick idag på 10-20 minuter
(nästan 2 A4 sidor) så känner jag att "Ja.. fan, jag klarar de här!", så ska snart fixa
projekt rapporten och lämna in den och ikväll blir det nog att kopiera lite bilder till Jenny
på katja - säkert lite andra också, sen ska ja även hjälpa henne med nån skoluppgift! :)


Men vad är de för tur med det tänker ni kanske nu, och det som är tur är att ja känner mig på
något vis mer motiverad att fixa det här och jag har mer ork att fixa skolan! 

Efter skolan åkte jag till storå, gick till dagiset för att prata med den s.k. rektorn där - men hon var
ej där, hon var på något möte, men fick nummret så ska ringa lite senare! 

Var in på coop för att göra ett nytt försök till praktikplats och vet ni vad?! Jag fick praktik där! :D
fick lappen underskriven också.

Meeen... eftersom jag så många gånger varit på mat affärer på praktik - känner jag att jag vill kolla med
dagiset, och så ska jag ringa till merritor och fråga dom om praktik. ^^

Men får jag inte vara på något av dom kommer jag vara på coop. :)


Sitter och har precis språkat lite med Marcus om praktik och jobb en stund och nu ska jag ta och fixa rapporten !


Hoppas alla haft en lika bra dag som jag!  PUSS!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback