Fullspäckad eftermiddag & kväll.

Hemma sen typ snart en timma tillbaka och är rätt skapligt trött. Har hållt igång hela dagen typ.

Det började med att vi kom dit, fick en varsin lapp i färg - vilket var en gruppindelning för en frågesport vi sedan skulle ha när alla kommit.

Efter frågesporten så blev det teater med gruppen "Ung utan pung"  - så sjukt bra och rolig och ja.. finns inte ord till hur bra den var och jag brukar inte vara så förtjust i teatrar, men skulle lätt kunna se flera olika uppträdanden med dom!

När teatern var klar så vart det lite paus då vi fick göra vad vi ville samt skriva upp oss på en så kallad "wordshops", jag och malin valde sång - som alltid.  Och när vi valt klart och suttit och snackat ett tag blev det dags att käka - pizza, inte vad jag hade hoppats på då jag INTE är så förtjust i pizza, men jag var hungrig så var tvungen att äta iallafall. Satt ett tag efter och snackade innan vi drog iväg och skulle sjunga med några andra.

Sjöng bland annat; Tears in heaven, I ditt ansiktes ljus, må din väg gå dig till mötes, du vet väl om att du är värdefull mm.

Iallafall så efter det vare fritt fram att göra va vi ville i ca 1 timma eller så, men vi satte oss vid ett bort o snackade bara innan det var dags för Lekar och underhållning haha.  Men jag fotade bara lite. :) 

Efter det skulle vi på nån mässa *Suck*  menmen, överlevde och åkte sen bussen hem med de andra och sitter nu här.

Bilder från dagen kommer senare!

Nu ska jag göra en lista ja hitta på en blogg, skriva en stund till med älskling på msn, sen ska jag soooova!

Imorgon blir det att gå upp ca 11'30 för mellan 12'30-13'30 ska jag hämta damion för att fotografera med temat "vinterlycka ur ett barns ögon" typ. :)

GODNATT sålänge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gillar du min outfit idag?

2012-01-29 @ 14:44:13
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback