Med Michelle Branch spelandes i öronen.

Sitter och lyssnar på lite musik och väljer ut bilder att framkalla då jag fick 10 gratis
förstoringar, eller ja, jag betalar frakten endast. Underbart, först 50 bilder och frakt gratis
sen 10 gratis förstoringar? :) I love it!

Vill du också bli medlem där jag är medlem och få kanon bra erbjudanden? Kommentera och
glöm inte fylla i din epost så bjuder jag in dig! =)


Iallafall så ska jag till tandläkaren imorgon kl 11'24 eller något sådant, urk..  Får se om jag hinner
åka till skolan - menar, buss/tåg hem måste ju gå innan det annars äre kört.

Hm.. jag var på sku tidigare idag, snacka lite skit me Malin och några till. På lördag blire januariyran
eventuellt och på tisdag så blir det lasergame och kinamuren med malin, kristin, lollo och ett gäng till.
Ska bli rysligt trevligt och självklart så ska kameran med på både januariyran och lasergame, fast jag
tar nog digitalkameran med mig när vi ska till Lasergame och kinamuren - säkrast så.


Tja.. vad ska man säga? :)  Hoppas alla haft en bra dag. Skriver nog inte så mycket
mer ikväll, så säger  Godnatt redan nu.

Kommentarer
Postat av: syster

lite trist att inte ha dig här i helgen har ju börjat bli van att ha dig i närheten ;) Men vi ses väl på söndag om inte annat <3

2012-01-25 @ 06:55:54
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback