Order an blog design - Beställa en bloggdesign

Om du vill köpa bloggdesign eller header av mig så kontakta mig på [email protected].
Information om du vill köpa bloggdesign
1. Priset på en bloggdesign liknande min (avancerade detaljer kan läggas till) är runt 500 KR.
Vill du ha en mindre avancerad eller en mer avancerad så mejla mig så kommer vi överens om ett pris.
2. Betalningen går till så att jag kommer att börja göra din design, sen betalar du halva avgiften, sedan gör jag klart designen
(tills du är helt 100% nöjd) och Då betalar du resten, när du har betalat kommer jag lägga in/installera designen på din blogg.
3. Det som ingår i en design;
- en unik bakgrund gjord i Photoshop CS5.
- En header - efter dina önskemål samt dina eller mina bilder
- En personlig menyn;
* antingen en enda lång (som jag har just nu) eller likadant fast boxar (dvs. att ex. kategorier är i en vit ruta, arkiv i en annan etc.) eller special designade boxar som jag då designar i photoshop CS5.
* bilder (profilbild, bilder du fotat etc.)
* "Kategorier" osv. kan göras till bilder (dvs. jag skriver med annat typsnitt och ger texten en snygg effekt i photoshop)
* special designade ikoner som ex. bloglovin, facebook m.m.
* Övriga önskemål
och lite annat smått och gott som du vill ha med!  OCH vill du ha TVÅ meny sidor så är det bara att säga till.
- Dropdownmeny kan även ingå om så önskas (ex. Startsidan, kategorier, länkar, hemsida etc.)
- En unik och personlig kommentarssida där du kan få rutor runt kommentarerna samt runt "namn, epost, hemsida, meddelande" eller bilder runt om? Ja du väljer. Kan även läggas till små ikoner(typ pixel ikoner) framför "Namn" osv. där man skriver kommentaren.
- Du kan även få uppdelat arkiv etc.
- Översättningsverktyg - du väljer vilket/vilka språk.
- Högerklicksskydd med eller utan popup fönster. - dvs. man kan inte högerklicka och kopiera bilder etc.
- Mailformulär - så man kan kontakta dig istället för att gå in på ex. hotmail.
- Sökfunktion
- Favicon i webbfönstret
och mycket mer - bara säga till om du kommer på något speciellt.
4. Jag kan ta flera beställningar åt gången, men då kommer det bli en kölista, jag gör en design i taget - ev. två. Blir det fler än två kommer jag fixa en kölista där ni kommer ställas i kö - den som mejla först, till den som mejla sist.
6. Jag gör endast bloggdesigner till blogg.se.
Om du vill beställa en design
.. så vill jag att ni kontaktar mig på [email protected]
Mejlet ska då innehålla:
1. Ditt namn
2. Din bloggadress
2. Färger, mönster, bakgrund, font(typsnitt/teckensnitt), mönster m.m. som du vill ha.
3. Det du vill ha med i menyn (text, bilder, kategorier, arkiv etc., reklam, widgets å sånt)
4. Om du vill ha flikar - beskriv hur du vill ha de.
5. Hur du vill att kommentarssidan ska se ut (kommentarerna, kommentarsrutan etc.)
6. Hur du vill att inläggen ska se ut.
7. Glöm inte skricka med dom bilder du vill ha i menyn, headern, kommentarssidan osv. osv.
8. En väldetaljerad och förståelig beskrivning av både bloggens utseende och headern.
9. Om det är något mer du vill ha med.
Kom ihåg att ju mer detaljerad beskivning av din bloggdesign du skickar, ju större är chansen att den blir klar så snabbt och ju större chans är det att du blir nöjd.
Har du några andra frågor så är det bara att ni kontaktar mig på [email protected]
Om du vill köpa bloggdesign eller header av mig så kontakta mig på [email protected].


Information om du vill köpa bloggdesign

1. När jag gör en bloggdesign, så gör jag alltid hela layouten i photoshop. Dvs. jag designar den i photoshop och när layouten är klar, börjar jag att spara alla bilder, header osv. och börjar då koda designen på blogg.se.

2. Betalningen går till så att jag kommer att börja göra din design layout i photoshop, När jag gjort grunderna så betalar du halva avgiften genom att sätta in pengarna på mitt konto, sedan gör jag klart designen (tills du är helt 100% nöjd) och Då betalar du resten. När du har betalat resten kommer jag lägga in/installera designen på din blogg.
Av den halva summan man betalar när jag har gjort en bit på layouten, så kommer jag ta 50kr i handpenning som inte går att få tillbaka om du ångrar dig - eftersom jag då faktiskt jobbat en del på designen och lagt ner tid på det.


3. Det som ingår i en design;
- en unik bakgrund gjord i Photoshop CS5.
- En header - efter dina önskemål samt dina eller mina bilder
- En personlig menyn;
- antingen en enda lång (som jag har just nu) eller likadant fast boxar (dvs. att ex. kategorier är i en vit ruta, arkiv i
en annan etc.) eller special designade boxar som jag då designar i photoshop CS5.
- bilder (profilbild, bilder du fotat etc.)
- "Kategorier" osv. kan göras till bilder (dvs. jag skriver med annat typsnitt och ger texten en snygg effekt  i photoshop)
- special designade ikoner som ex. bloglovin, facebook m.m.
- två menykolumner
- Dropdownmeny kan även ingå om så önskas (ex. Startsidan, kategorier, länkar, hemsida etc.)
- En unik och personlig kommentarssida där du kan få rutor runt kommentarerna samt runt "namn, epost, hemsida, meddelande"
eller bilder runt om? Ja du väljer. Kan även läggas till små ikoner(typ pixel ikoner) framför "Namn" osv. där man skriver kommentaren.
- Du kan även få uppdelat arkiv etc.
- Översättningsverktyg - du väljer vilket/vilka språk.
- Högerklicksskydd med eller utan popup fönster. - dvs. man kan inte högerklicka och kopiera bilder etc.
- Mailformulär - så man kan kontakta dig istället för att gå in på ex. hotmail.
- Sökfunktion
- Favicon i webbfönstret
och mycket mer - bara säga till om du kommer på något speciellt.


4. Jag kan ta flera beställningar åt gången, men då kommer det bli en kölista, jag gör en design i taget - ev. två.
Blir det fler än två kommer jag fixa en kölista där ni kommer ställas i kö - den som mejla först, till den som mejla sist.

6. Jag gör endast bloggdesigner till blogg.se.

Om du vill beställa en design
.. så vill jag att ni kontaktar mig på [email protected]

Mejlet ska då innehålla:
1. Ditt namn
2. Din bloggadress
2. Färger, mönster, bakgrund, font(typsnitt/teckensnitt), mönster m.m. som du vill ha.
3. Det du vill ha med i menyn (text, bilder, kategorier, arkiv etc., reklam, widgets å sånt)
4. Om du vill ha flikar - beskriv hur du vill ha de.
5. Hur du vill att kommentarssidan ska se ut (kommentarerna, kommentarsrutan etc.)
6. Hur du vill att inläggen ska se ut.
7. Glöm inte skricka med dom bilder du vill ha i menyn, headern, kommentarssidan osv. osv.
8. En väldetaljerad och förståelig beskrivning av både bloggens utseende och headern.
9. Om det är något mer du vill ha med.
Kom ihåg att ju mer detaljerad beskivning av din bloggdesign du skickar, ju större är chansen att den blir klar så
snabbt och ju större chans är det att du blir nöjd.

Har du några andra frågor så är det bara att ni kontaktar mig på [email protected]


En hel bloggdesign kostar mellan 150-500kr.

Om du vill beställa endast en header, så är priset 40-300kr
Och då gäller samma sak som det ovan "Mejlet ska då innehålla" fast du skickar bara med en beskrivning på hur du vill ha den
samt färger, teckensnitt osv. om du ska ha text osv. 
- Samt att halva betalning sker först.


Här är ett par exempel på bloggdesigner jag gjort
(klicka för att se de större och länkarna till bloggarna finner du under miniatyr bilderna);

---- 
http://jennytsf.blogg.se  -  http://linajansson.blogg.se

Har ju även gjort min egen design

Och så för lääänge sen - ett par år sen har jag gjort denna fuliga design haha:
http://fkissemissenw.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Kalle Hedin

sv; bara bra med mig också :) händer ikväll då? ;)

2012-01-22 @ 23:36:04
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: julia ♥

Så fina designer du gör!

2012-01-22 @ 23:40:38
URL: http://juliayes.blogg.se/
Postat av: Holm.

Hur ska man betala dom? :)

2012-01-23 @ 20:59:37
URL: http://theonlyways.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback