the world deserves a kiss.

Vaknade till å från hela morgonen, tror världen ville jag skulle gå upp haha.
Nejmen, första gången var klockan typ 05'14 sen efter det var klockan runt 7'48 sen 8'30 seen 9'10 och sen 9'45 och sen vaknade jag 10'10, vilket var fem minuter innan jag faktiskt skulle gå upp, så stängde av alarmet och slog igång datorn medans jag klädde mig för dagen.
Och vad händer då? Jo jag får reda på att Svenska C - som jag skulle in till skolan och
ha idag på eftermiddagen, börjar nästa vecka! *wiiie*


Kollade min gmail också och såg att jag fått ett mejl från tvspelsweb där dom skrev;
"Grattis! Vinsten skickas senare idag."

Så nu ska jag med ett leende på läpparna ta med datorn till vardagsrummet, stänga dörren närmast mammas sovrum eftersom hon jobbat natt och sover nu, sen ska ja slå igång tv'n och se om de är något bra, om inte dra igång en film :)

Men innan tv och film så ska jag ställa datorn i vardagsrummet och gå och fixa en bra och nyttig frukost.. ska se om vi har nå paprika hemma, en ostmacka med paprika låter inte helt fel, och kanske lite müsli?  Vi får se:) 

Funderar på att försöka  ett par gånger i veckan ta frukostbilder. Vad sägs om det?

Ska ta och ringa my's dagis och merritor när jag ätit frukost och vaknat till.
Skulle gjort det innan ja åker till skolan, men nu ska ja ju ej till skolan så då kan ja ju vänta en stund, hihi.

Kommentarer
Postat av: IsaMarie

Haha vilken bra dag det blev! Kul med vinsten o def skönt att slippa ta sig till skolan=)

2012-01-17 @ 11:15:45
URL: http://isamarie.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Var det du som vann legginsen hos Agatas.se? Ta reda på det genom att kika igenom videon: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-legginsen-ar.html

2012-01-17 @ 11:16:18
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Du tar en bild på din favoritmugg, lägger in den på datorn, mailar mig bilden genom att bifoga den :)

2012-01-17 @ 11:42:10
URL: http://angelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback