Nu är det fredagsmys...

...hoppas inte föräldrarna stööör.... lalallla  haha.. nejmen nu ska vi vara lite seriösa här! :)

Jag sitter och kollar runt på andras bloggar, kommenterar lite här och där och försöker att inte tänka på den hemska smärtan jag sitter med just nu. You know.. sometimes i hate to be a girl! Ja ni fattar säkert vilken smärta jag talar om.

Ska typ straxt kolla på film som jag la upp för några minuter sen i ett inlägg - the boondock saints,  och käka lite gurka, morötter och tomater som snacks - nomnom. <3

Har tidigare idag framkallat lite bilder, jag har gjort ett collage av några av bilderna som framkallas, fick ju ett underbart erbjudande från photobox,  50bilder + frakt för endast 29kr, nu var de ju porto oxå men 39kr sammanlagt betalade jag! Underbaart! Framkallade några bilder åt min älskling oxå för ja hade detta erbjudande.

Enjoy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback