Och nu då?

Hej på er!

Först och främst så vill jag berätta att jag mår mycket bättre nu. Magkatarren har i princip gett sig helt, jag har iallafall inte behövt äta någon novaluzid på ca 1 vecka nu! Känns riktigt skönt.
Dock så är det psykiska inte 100% bra än, men det beror på att det inte går nå vidare bra i skolan och därav att jag mår dåligt pga. mig själv - att jag ej klarar det jag egentligen kan klara men tack vare att jag ligger efter så mycket är det mer eller mindre kört.

Men jag har pratat med min mentor och det blir att jag får kämpa på så gott jag kan och göra mitt bästa, men sen så blev det såhär att jag började tänka lite igår och eftersom jag inte kommer hinna klart med karaktären så kommer jag därav inte klara den, så då mejlade sen min mentor och frågade om jag inte kunde få försöka läsa upp mina grundämnen istället och satsa på det istället - ett par eller alla fyra(SV, NK, ENG & MA) beror på hur lång tid det tar och hur mycket som ska göras. Och det fick jag! Så på tisdag ska jag träffa henna och göra upp en planering.

Har även hittat ny praktikplats! Åkte till skolan imorse 11.08 då jag fick vara hemma och läsa första lektionen och andra lektionen börja 11.45 och jag kom fram till skolan ca 11.51 och det första jag fick veta var "Vi slutar om 20 minuter" - kul tänkte jag! så öppnade datorn, kollade busstid, gick till bussen å tog mig mot marieberg köpcentrum!

Väl där gick jag runt i olika butiker och frågade om praktik och det slutade med att jag fick en ny praktikplats! :D På Cervera..*glad*

Sen måste jag även tillägga att jag håller på med den nya designen! Så den kommer nog upp om ett par dagar om allt går som de ska :)  

Nu ska ja kika på en film! Ha de gött sålänge så hörs vi en annan dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback