♥ Då var ytterligare en dag över.. ♥

Hejhopp! ♥
Kom till systeryster runt 14.00 och har gjort massor under dagen! Skrattat mycket osv.
Plockat äpplen till en äppelpaj vi nyss åt, tagit hela 696 bilder, gått massor osv.

Har iallafall haft mycket trevligt! Imorgon ska jag ha hand om Katja och My.
Får se vad man hittar på då! :) Något kul ska vi iallafall göra! :D

Tänkte jag lägger upp lite bilder från dagen, imorgonkväll när jag har mer tid!

Nu tänkte jag fortsätta umgås och skratta med Jenny! :)

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Åh så trevligt det låter!

Längtar efter dina fotografier ♥

2011-08-28 @ 16:03:13
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback