♥ En lång.. söndag ♥

Idag vaknade jag runt.. 11-12 tror jag, umgicks med syster och de andra och hade
allmänt trevligt i ett par timmar. Runt 14.00 skjutsade dom hem mig.

Kom hem och umgicks lite med pappa som satt och kollade på harry potter 4 som gick på
6an. Käkade lite glass samtidigt som vi kikade på filmen och sedan kom jag på att jag kanske
skulle ta och gå ner och prata med lite med farmor, vilket jag också gjorde.
Kom även unifull med, när jag var hos Jenny att mitt smeknamn, Sessan, är väldigt bekant
något sätt. Och jo visst var de det! Farmors gamla katt som hon hade väldigt länge förrut, hette Sessan!

Senare kom jag hem, kollade lite på tv med pappa och sedan fick jag för mig helt plötsligt, att städa!
Så gjorde rent lite i köket igen på bänk och spis + stoppade in disken i diskmaskinen.
Medan jag höll på där kom mamma hem och sen började dom med maten. Det blev Lövbiff, pommes & ostsås, Nomnom!

Nu sitter jag i vardagsrummet med päronen och kollar på Bones och håller på med en ny bloggdesign! :)

Ska straxt hoppa in i duschen och imorgon är det projektarbete i skolan, slutar 11.30 och sen 17.20 ska jag
till tandläkaren på undersökning :P Måste verkligen kolla upp mitt tandkött :S vad jag än gör blir det inte bra!
Det blir inte bättre fast dom sa att de skulle bli bättre om ja gjorde på det sätt jag gör.
Aja!

Ha en fortsatt trevlig kväll så får ni se bilder senare/imorgon.
KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback