En regnig kväll & Nogger ♥




Godkväll alla söta läsare!

Först måste jag få säga att jag idag har fått över 35 besökare *rekord för denna blogg*
HAHA :D & Så har jag 4 prenumerater ! TACK :* Hihi.

Iallafall, det regnar ute vilket är mysigt när man är inne, dessutom äter jag
GB's "nya" halvliters glass "Nogger" *nomnom*
Har bra lust att göra en kopp varm choklad med marshmallows *muums* haha
men vi har inga hemma! :c  Iallafall så är det mysigt med regn, hade jag haft min
älskling här hade vi nog tagit en promenad, för att promenera i regnet tycker vi båda om :*

Nu ska jag ta och redigera lite bilder från syster & svåger's bröllop! :)
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart igen! :)

KRAM, Foto Sessan

Kommentarer
Postat av: Nikita.S

sv Tack så mycker (:

Måste säga att dina bilder också var riktigt fina :D

2011-08-15 @ 21:30:57
URL: http://fotosmurf.webblogg.se/
Postat av: Jenny (syster)

Hur prenumenerar man då?

Myssigt med promenader i regnet =) Jag har nyss varit ute och gått i regnet med laska =D fast jag tror inte det var lika uppskattat hos henne hehe men jäkla vilken fart det vart på henne när man kom in och hade torkat henne hehe det var rejs från vardags rummet till köket haha

2011-08-15 @ 21:43:02
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Grattis till besöken och prenumeranterna, sötis! :D

- Åh, promenader i regn. Myspys! För att sedan komma in i värmen, ta sig en kopp te eller varm choklad, krypa under en filt med en bra film och pussas med sin finaste. ♥



Svar: Åh, roligt att åtminstone en är tänd på idén. Haha. ;> Det tål att funderas på, men det låter som ett bra förslag!

- Det värsta är att det inte blir någon travbana om jag ska på middag, så blir det fulväder står middagen överst - annars blir det travbanan med systeryster. :> Dock ville jag hinna få ett bättre "sportobjektiv" menmen... Det kommer fler chanser. ;D

2011-08-15 @ 21:57:53
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Catarina Jonsson

Sv: Tack :) Följer dig med!



Kram Catarina

2011-08-15 @ 22:14:49
URL: http://catilous.com
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

Svar: Det var så lite så, sötnos. :* Förresten så har jag längtat som en tok efter fotografierna från bröllopet. :'>

- Fint väder. Vi önskar fint väder till morgondagen. ♥

2011-08-15 @ 22:19:39
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Linda Andersson

Roligt med besökare. Blir lite sugen på att återuppta bloggandet ibland, har en blogg - faktiskt. Men det känns som att jag aldrig hinner blogga, därför är den vilande tills vidare.

2011-08-16 @ 06:15:07


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback