♥ En varm dag och städning (Y) ♥

Godkväll!♥
Vaknade runt 10.30 idag och umgicks lite med systeryster innan hon och Marcus skulle åka.
Så runt 13-14 tiden gick jag ut med Katja och My till skolan så dom kunde leka av sig lite i
lekparken och jag fota av mig lite (Y) blev 447 bilder då.

Sen runt 16.15 eller något ställde jag mig och lagade lite korv och mos till oss, efter det så ställde
jag mig och diskade upp allt dom hade att diska och så gjorde jag rent över fläkten, spisen,
skåpsluckor, dörr, diskbänk osv.

Och sen runt 18.30 gick vi ut en sväng till, till lekparken, fast den som låg lite närmre, då tog
jag 281 bilder. Har nu vart upp till björklida och köpt en stor cola, nu är det
Pirates of the caribbean - vid världens ände, som gäller! :)


Bilder kommer imorgonkväll eller något. fast inte så många, bara några utvalda bilder från helgen! :)

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Morteza

Min älskling har varit duktig igen som vanligt! :*

2011-08-28 @ 01:58:32
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Duktig du är, gullfis!



Svar: Det är du som är fin, Jessica. ♥

Tack, men dina fotografier är oslagbara!

- Eller hur... Förstår inte det där med "Öppna i sandlådan (rekommenderas)"... ;s

2011-08-28 @ 16:05:03
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback