Ett stycke kul!

Konnichiwa alla söta filurer!

Idag väckte mamma mig straxt efter 10, vi skulle gå(vilket blev åka bil) till tempo
för att handla, och jag skulle prata med Erik (chef) och se om jag kan få ett stycke
jobb där. Lite sådär extra jobb där ja kan jobba helger, lov och kvällstid på vardagar ! :)
Men var han där? neej, men han är där på måndag så ska dit innan han går hem på måndag. Håhå.

Sen var vi till farmor för att hämta vatten dunkarna eftersom vi ska ut till stugan soon.
Jag fick fylla upp alla 3 (10 liter, 10 liter och 5 liter) och det tyckte farmor och mamma gick
otroligt fort och de sa att jag var duktig, haha! Iallafall vi stannade och fikade o prata lite innan
vi begav oss hemmåt.

Nu står mamma och lagar lite lunch och jag ska precis fortsätta redigera lite bilder!

Ni får ha de så bra så hörs vi snart! :*


KRAM, Foto Sessan ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ fotograferande flata

Det låter bra det där med ett extrajobb, hörru. ;> Så jag håller alla tummar på att du får något i den stilen. :*

- Vad blir det till lunch då? :3



Svar: Svar: Haha, men jag ska kalla mig "♥ fotograferande flata" iallafall. :'>

Det är fräsigt med gamla människor, så länge de är pigga däruppe i huvudet... Och har livsglädje, samt att de ändå är medgörliga.

- Jag älskar att glo igenom dina fotografier, de gör mig så glada, samtidigt som du är enormt bäst och söt. ♥

Hihi glass i stora lass är bäst, vilken glass smaskade du på? :>

2011-08-19 @ 13:20:11
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback