♥ Några naturis bilder innan sovdags! ♥


Här har ni några "finfina" natur bilder från den 18e Augusti när jag var ut med Damion. 
Nu måste jag faktiskt sova, ska upp typ 6.45 imorgonbitti, om inte tidigare! :*
Imorgon är det nämligen JB-Kampen vid hästhagen, Min klass, Bytingen, kommer lätt
vinna, För vi är så jäävla bra! :* PUSS.
"vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra ketchup av dom!" som vi sa i fotbolls laget
när jag var typ 8 eller något och gick på fotboll! hahahhaa :D

NEJ nu måste jag sova, så.. Godnatt mina små troll!

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Otroligt fina fotografier, Jessica! ♥



Svar: Ja, hon är så söt så. :* Du är ännu mer jävla fin, Jessica. ♥

Tack, tack, tack sötnos.

Mina skor är köpta på Stadium för 699:- som Converse brukar kosta. ;> De blå skosnören jag har trätt i, köpte jag för typ 39:- också på Stadium. :>

Ja eller hur, inte konstigt att jag föll för den lilla muffinsen... :<

2011-08-26 @ 14:35:22
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: Nina

Fina bilder :D

2011-08-31 @ 17:43:49
URL: http://ninelle.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback