Ny dag, nya möjligheter.

Dagen/kvällen igår var riktigt kul. Vi åt gott, drack gott och hade de allmänt trevligt.
Sen läste jag massor av geni frågor och de andra svarade och enligt håkan så var det
han som vann, enligt tomas var de han. hahahaha men jag anser att JAG vann! :D *mohahahaha*

Iallafall så hade jag roligt! :) Vi gick och la oss runt.. 01.30 tror jag klockan var.

Nu har jag vaknat ordentligt och varit vaken en timma, snart ska vi grilla lite korv och ha en
trevlig stund innan vi alla ska börja röra oss hemmåt! Fast det blir nog kanske inte förrän ikväll,
vem vet? :) haha !


Nu ska jag gå ut och tjattra med dom andra ett tag! Ha de gött.

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var en trevlig kväll, många goda kräftor med tillbehör bidde det!!

2011-08-21 @ 16:54:14
Postat av: ♥ fotograferande flata

Du glömde någon - mig. D: Vilket jag ALDRIG kommer att förlåta dig för.

2011-08-21 @ 18:25:38
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: ♥ fotograferande flata

Svar: Hihi jaaa, himla söt är den, min PRIDE-nalle. :>

- Aw tack sötnos. ♥

Hah njaaa. Mitt hår är mest drygt och borde rakas av helt och hållet, har inte färgat på ett tag heller så jag har en fin utväxt på ca 3cm. :< Och vill på det klippa någon snygg kort frisyr, fast ändå inte... Vilket ger mig PROBLEM.



Åh, det låter awesome. Jag tycker absolut att du ska färga håret blått! Men varför kommer det att bli svårt? :o

- TACK FINIS. Men det är en klänning. >8)

Tack, tack. Jag är faktiskt supernöjd med resultatet av dagens fotografering. :>



Hihi jag längtar också efter att få se mina plagg, mums. ♥

- Men du är sötare, tihi. :*

2011-08-21 @ 20:06:39
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: ♥ fotograferande flata

Svar: MEHEHE TACK, men det är du som är snygg. : BrillZen är awesome. -*

- Du glömde ta med mig till kräftskivan... ._. </3

2011-08-21 @ 21:48:08
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback