Se upp i trafiken!

Goddag alla små söta läsare!

Köra brumbrum biil!
Har varit ute och övningskört med Gun idag. Det gick rysligt bra!
Hittade dragläget ordentligt och fick inga motorstopp och blev inte nervös
trots alla barn/cyklister samt bilen med gubben som stod och hämta grus. haha :)

Städning
Iallafall så har jag även hunnit dammsuga hela lägenheten, städa kök och lite
vardagsrummet. samt mitt eget rum! :) 

Barnvakt!
Nu ska jag gå över till syster då jag ska ta Damion en timme till Grzegorz kommer hem.

Foto träff
När jag kommer hem sen tänkte ja prata lite om en foto träff som ja
funderar på att fixa samt visa bilder från igår/förregår! :D

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare!


Kram, Foto Sessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback