Tävling - Jag saknar dig

Jag är med och tävlar om 2 biobiljetter till filmen "Jag saknar dig".

Vem vill jag bjuda med?
Jag vill bjuda med Malin Bergsten för att hon är en mycket nära vän till mig.
Vi har vart vänner sen snart 10år tillbaka och haft våra catfights men alltid blivit sams.
Hon är en av de få vänner jag har som betyder så mycket för mig och som jag kan prata om
det mesta med.
Jag vill då visa att hon betyder mycket, genom att bjuda med henne på filmen "Jag saknar dig"
som jag vet hon också vill se! :)

Min motivering till tävlingen..
Jag vill vinna biobiljetterna för att denna film verkar så sjukt underbar.
Jag älskar att gå på bio, men gör det sällan och såg filmen på en trailer på
Sf.se och fastnade verkligen för den! Det skulle betyda mycket om jag vann.



Vill du också vara med och tävla? Gå då in på denna länk!
http://filmjagsaknardig.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Åååå vad fint skrivet =)

Jag hoppas du vinner så du kan bjuda din vän <3

2011-08-21 @ 17:20:31
Postat av: ♥ fotograferande flata

Svar: Det var så lite så, puss på dig finis. ♥

- Oh, alright. Har du testat kameran någonstans eller köper du på måfå? Jag tänkte att eftersom den är så dyr, så måste den ju vara prisvärd? ;>

Tack sötnos, men du r mycket duktigare. :* ♥

2011-08-21 @ 18:27:58
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback