Annandag Jul

Jag vet att jag inte uppdaterat bloggen så mycket, men håller på med syrran's nya bloggdesign.

Har suttit och kodat nästintill sen jag vaknade idag, även inatt kodade jag en del samtidigt som ja satt å skrev med älskling och spelade wordfeud mot honom, vi sa att "förloraren gör det vinnaren vill" som vi körde på uno, och om jag vann skulle jag få sminka honom, om han vann, skulle jag åka ner till honom. och vem vann?? jo han. heh. så ja.. får se när man åker, hade ja inte åkt bort över nyår hade jag nog åkt till dess, menmen, blir kanske på sportlovet eller något.

Iallafall så är min älskade syster Jenny med familjen här och ska äta hos oss och allmänt umgås en stund. Riktigt trevligt! Ska åka till dom nån dag innan skolan börjar å stanna ett par nätter, ta med min filt - hon har en likadan fast i svart, och titta på rysare och dricka kaffe/te/choklad/cappuccino och ha allmänt mys! :)

Nu ska jag fortsätta umgås med dom andra och spela wordfeud mot älskling och marcus, ska nog starta en ny runda mot pappa också!

Ha en god fortsättning! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejsan, haft en bra dag? :)

2011-12-26 @ 14:42:51
URL: http://liikadana.blogg.se/
Postat av: Julia Hill

sv: Tack så mkt! Och ja, visst är det :)

2011-12-26 @ 16:44:53
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: syster

Jag är jätte nöjd med designen <3

2011-12-26 @ 17:49:29
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback