Bad start.

Försov mig imorse - vilket ledde till att ja inte åkte alls.. Har dessutom fått en typ.. vatten/förskylnings blåsa på läppen - dock har ja nån salva på och de börjar bli bättre redan nu (!)  Men halva min läpp svullnade upp O_o och ont gör det! blöhö!  Menmen.. den årstiden och det är ju rätt normalt att man får blåsor på läppen osv..  aja.. 

På dagens "to do" lista äre plugg som gäller först och främst.. eller ja, nu när jag har vaknat till bra iallafall..

Sen ska jag nog avslöja lite.... att jul designen inte är långt ifrån klar! ;) så snart kommer den upp.  Håller på att försöka hitta bra bilder till headern bara och så ska ja lägga in allt så äre klart snart.

Har nyligen fotograferat en bild till temat - så lägger upp den snart!

Har ni haft en bra dag hittills? Vad har ni gjort? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback