Breaking Dawn; Part 1.

Det var meningen att jag inte skulle se den på bio då jag blivit rekomenderad att den inte är värd pengarna.
Men nu blev det att jag går på den iallafall! Trots att det var min syster Tina som rekomenderade att inte gå
så är det henne jag ska gå med - hahaha...  Vi ska se den kl 21'10 :) Ska bli kul!

Jaja! Det är alltid kul att gå på bio med henne, vi hittar alltid på så mycket kul - och är en film dålig - gör vi den bra! *Moahahhahaha*..


Sen finns det ju dock .. 4 andra filmer jag vill se;
Smurfarna, The Stig-Helmer Story, New year's eve och the girl whth the dragon tattoo.

Är det någon som vill gå på någon av de filmerna - med mig, säg till! :D:D



Jag har precis klivit ur duschen, så ska torka och borsta håret och snart gå ner till
farmor där Tina håller till och umgås en stund innan vi ska åka! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback