Dentist.. I don't like them..

Godmorgon alla morgonpigga varelser! ♥

Jag gick upp när alarmet "ringde", klockan 07'00, var då upp och borsta tänderna - som jag
brukar göra när jag vaknar..

Sedan var det iväg till tandläkaren då jag skulle vara där 07'30,
och som vaanligt var dom 10 minuter försenade! urk.. och folk säger att vi ungdomar inte passar
tiderna!? Jag är oftast på plats 5-10 minuter minst, innan jag ska vara där!

Tycker inte om de alls.. dom är alltid så hårdhänta -.-'  usch :S

Iallafall så sitter jag och tar det lugnt i soffan just nu med en kopp varm te och har precis ätit
ett par fejkade fattiga riddare - alltid lika gott!


Well... Ska uppdatera lite under dagen med lite vinter/snö bilder !! :)

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag får träffa min Älskling♥♥ Längtar massor.. ♥

Vi hörs! ;)

Kommentarer
Postat av: syster

bara 5 dagar kvar innan han kommer hit och 6 dagar innan du kommer <3 var du ledig Lucia (13:e) ???kram

2011-12-09 @ 11:10:15
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: syster

svar: tänkte om du ville komma den 12 och sen följa med på lucia på dagis med mig och my och hjälpa mig att fota lite eftersom min kamera suger? men bara om du orkar vi ska vara där 16.45 och vi får gå dit och hem eftersom marcus jobbar förmiddag =S

2011-12-09 @ 12:11:32
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: syster

Det blir jätte bra =)

Vi ses då

2011-12-09 @ 13:44:04
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback