Det snöaaar! *sadface*

Tjoflöjt! :)

Oväder!
Alltså, det väder som är idag, det gillas INTE!  Det har snöat i ett par timmar! :o
Fast jag tror det inte snöar just nu - tur!! :o Vissa vet nog varför ja inte vill ha snö.. eheheh..

Städning och lunch..
Aja.. idag ska ja städa lite här hemma - men först!  Gå till ica och inhandla lite lunch och så se
på sällskapsresan 2 - snowroller, bara för den är så bäst! :D 

Julkalendern!
Ledsen att de inte blivit någon julkalender på flera dagar.. men jag tror inte jag kommer fortsätta..
jag har inga idéer och det verkar inte som någon gillar den. Så det blir inga fler luckor - om jag inte
kommer på något.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Jaså, så kul :)

Just nu ser jag på OC :)

2011-12-07 @ 15:27:47
URL: http://mmautildah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback