Fotolista; Dag 7 - Platser jag vill fota på

Det finns måånga olika platser jag vill fotografera på.. om man ska tänka Sverige, så har jag alltid
velat fotografera Norrsken, har aldrig sett det In real life, så det skulle jag vilja.
Men tänker man allmänt så vill jag åka en Jorden runt resa eller åtminstone åka till; USA, Scotland, Irland,
England, Frankrike(Paris), Japan, Thailand, Kina och Italien. Det är min allra högsta fotodröm i princip.
Det finns måånga olika platser jag vill fotografera på.. om man ska tänka Sverige, så har jag alltid
velat fotografera Norrsken, har aldrig sett det In real life, så det skulle jag vilja.

Men tänker man allmänt så vill jag åka en Jorden runt resa eller åtminstone åka till; USA, Scotland, Irland,
England, Frankrike(Paris bla.), Japan, Thailand, Kina och Italien. Det är min allra högsta fotodröm i princip.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback