Godnatt !

Godkväll..

Denna dag har varit.. lång eller nä .. kort men .. lång ändå! haha..

Min underbara ingifta moster(?) sydde in min julklänning idag - satte resår i ryggen typ och sådär..
Tusen tack för det! Nu passar den!:)

Mamma bakade lite idag - mjuk pepparkaka och något mer super gott! Tänkte lägga ut recepten här
imorgon! :) 
Och pappa och(?) mamma gjorde mycket god mat idag, stek och potatisgratäng! mumma.

Har som ni märkt lagt upp massa bilder och ja har massa fler att lägga upp.. me det får bli imorgon för
jag ska straxt sova!

Skola imorgon och efter det ska jag till min älskade syster och sova där till tisdag då jag ska fotografera
och kolla när mosters sötunge My ska lussa ! Sen får vi se om jag hinner hem till Lucia i kyran, isåfall
tänkte ja gå dit också och fotografera och kolla lite på mina älskade vänner som är med!
Skulle ju också varit med och varit tomte nissa, men har inte haft den tiden tyvärr.
Får njuta av att se på istället haha.

well.. det var måndag och tisdag.. blir det inge lucia på tisdag kanske det blir att klippa sig, om inte kanske
på onsdag! och färga håret.. för övrigt har jag inget speciellt för mig på onsdag förrutom att ja ska baka
lucia cupcakes efter skolan! :)  På onsdag kommer även min älskling uppåt - till syrran, Och på torsdag efter skolan åker jag till min älskade syster o stannar till söndag - åker till å från skolan därifrån på fredagen:)
längar massor! Saknar min älskling enormt och även Syster och de andra!<3<3


Har sett ett par avsnitt av Buffy - Love! snart slut på det dock eftersom jag ska börja se avsnitt 16 på sista
säsongen... :( menmen!


Nu väntar sängen ! Natti :)

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

haft en bra helg? :)

2011-12-12 @ 05:47:36
URL: http://heaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback