Heldag i linde!

Nu har jag kommit hem, eller ja, jag kom väl hem för någon timma sedan.
Har haft en underbar dag i lindesberg med min syster och min yngsta systerdotter.

Vi började med att gå runt och kolla i lite affärer, så vi gick till Hon & Han en sväng
och titt in och lite andra affärer. Efter det gick vi och drack en kopp kaffe och fikade lite
inne på 37:an innan vi gick ut och tog en sväng runt strand promenaden där jag
fotograferade massor på natur, Jenny och my, djur och sådär..

Gick sedan in på Bokia där jag köpte en "dagbok" typ, där jag ska skriva ner - typ
som bloggen fast inte riktigt, men ungefär, fast ja, i papper och penna format haha...
Jenny köpte ett bokmärke till sin 5års kalender och My köpte en ja.. vad ska man kalla det?
Material som gör att man kan tillverka sina egna studsbollar,  Jenny frågade om hon skulle
betala hälften av priset eftersom den kostade 99kr och My hade bara 100kr, men my sa;
"Nej, den är min så jag betalar själv!" hahaha :)


Efter det gick vi och käkade på Kebabhuset och hade trevligt.  Jenny och jag har även
planerat att åka in till Örebro någon dag sen bara hon och jag och ta en heldag på stan.

Tack för en bra dag!
-bilder kommer

När jag väl kom hem igen, så tog jag ut 700kr till pappa - 350 för förra månaden och 350 för
denna, för student sakerna.. gav dom till pappa, efter ca 5 minuter, fick jag tillbaka dom igen
och fick samtidigt reda på att de va planerat från början att ja skulle få de tillbaka och att de
bara var som "test" eller nå för att se att ja kan betala som jag ska osv.  haha.

Tack pappa och mamma! ♥


Ja.. det var min dag, hur såg din dag ut? :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Haha, tack så mycket!:) Blir så glad när Du kommenterar på min blogg. Känns riktigt kul:) Får kommentera mer på din blogg, eller hur??



Gott nytt år på dig!

2011-12-30 @ 18:31:29
URL: http://neverforgettosmile.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Sv: Jag har inte lämnat ut mina bankuppgifter eftersom jag ännu inte velat ta ut några pengar :p

2011-12-30 @ 19:52:22
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: syster

Tack så mycket själv och jag ser fram i mot att få se lite bilder sen =D det gör väl inget om jag kopierar dom?? Min kamera lixom suger fast det vet du ju redan hahaha



Och självklart MÅSTE vi till örebro =D

vad sägs om helgen efter den 25:e januari??

Då har vi fått pengar igen och jag kanske kan behöva något till skolan ;)



Pöööss <3

2011-12-30 @ 21:09:00
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback