Snart är det lov!

Det har varit en väldigt lång dag..  Känns det som. Var på SKU - en timme för tidigt! så gick runt utanför, vid kyrkan och lite så och fotograferade, ska redigera bilderna senare och lägga upp.

Väl där så fick jag och Josefine den stora äran att göra varma mackor åt alla, till det blev det julmust *mums*.
Kul hade vi, säger bara HAHAHAHAHAHA till tomater... haha ;)

En stund efter jag kom hem blev det toast (middagen) och även här hemma, julmust!

Har redigerat bilderna från när jag och mamma var ute och gick och lagt upp på bloggen också..

Imorgon(senare idag) ska jag till skolan (är tydligen ledig på förmiddagen, så hoppas ja har lektion efter lunch så jag inte åker
dit i onödan) och så får vi se om jag går på avslutningen på torsdag eller inte, känns inte sådär jätte värt att åka dit (40-50min) vara där 1 timme typ och sen vänta på bussen i uppåt 2 timmar för att sen åka buss hem i 40-50 minuter...  mja.. så tar nog jullov tidigare! :)

Iallafall så börjar de bli sent och jag ska ta och försöka sova lite!  

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Svar: Ja jag sa juh att jag är ett värme-element :P

men men, nu blir det sängen ;) älskar dig<3

2011-12-21 @ 01:32:35
URL: http://danielwot.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, toast är ju riktigt gott faktiskt :D



SVAR: Vad roligt :)

2011-12-21 @ 11:46:37
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Verligen, dock tycker jag det är jobbigt med allt efterarbete, hahah

2011-12-21 @ 12:07:48
URL: http://angelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback