Vi tänker på dig. ♥

Du skulle fyllt 70år idag.. vi saknar dig som jag vet inte vad och vi tänker på dig, iallafall
jag tänker på dig varje dag. Ville gå till minneslunden idag, men kunde ej då jag inte var
hemma. Men ska dit i januari istället.

Det går inte en dag, då jag inte tänker på dig. Jag saknar dig enormt mycket och det är
så orättvist att du försvann så tidigt..

Jag vet inte vad jag ska säga.. det finns så mycket man vill säga, men inte kan eller orkar.
Det finns så mycket du har missat, du har inte fått träffat de som skulle varit dina barnbarn,
My, Damion och Fernando.. du missade min konfirmation, året jag var lucia i kyrkan, dagen
jag blev tonåring, dagen jag slutade högstadiet och snart tar jag studenten .. Jag hade velat
ha med dig på varje tänkbart ögonblick, speciellt studenten.. Men man kan inte få allt här i världen.

Mormor, vi saknar dig, allihopa.. speciellt jag. Jag har så många minnen med dig, även
om jag var liten när du försvann så kommer jag ihåg alla speciella tillfällen.

Julmarknaden, "itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini", lucia, alla hjärtans dag, 60års festen,
middagarna hemma hos dig, mamma och pappa åkte till tallin - jag var hos dig å mycket mer..

Snälla, kom tillbaka till oss! :(


Så jag har sagt det förrut och jag säger det igen; Vila i frid mormor, vi tänker på dig!

1942-12-30 ~ 2005-01-14

Kommentarer
Postat av: syster

Vad fint skrivet <3

saknar också massor =(

men hon finns i våra hjärtan då, nu och för alltid <3

2011-12-30 @ 21:01:40
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback