New stuff!

Hellu allihopa.
Nu har jag ännu en gång, skapat en ny blogg. Jag hade rätt svårt att välja
namn på bloggen, så fick lite hjälp på traven av underbara Morteza som valde
Cross the hills! Tack för hjälpen snygging! :*

Glöm inte bort Fawi!
Jag har fortfarande Fawi tillsammans med Thomas, Så fortsätt besöka den också!
Där jag kommer uppdatera med bilder osv. Men ville ha något, typ.. eget, något personligt där ja är
mig själv helt och skriver om mina dagar, mina äventyr, lägger upp photoshop bilder
ja gjort och lite andra kul saker. 

Blogg design
Jag ska fixa iorning en fin bloggdesign till denna blogg, men jag har lite å göra
innan dess! Jag har lovat min kära syster Jenny att fixa hennes blogg :)<3

Nu ska jag sova! Det blir en lång dag .. senare idag!
Godnatt, många kramar, Jessica

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag kommer läsa och kommentera här inne med <3 och tack så mycket för kvällen hade toppen bra och det var så kul att Lena inte misstänkte något alls =)

kram

2011-07-28 @ 11:53:12
Postat av: ♥ hobbyfotograf, Linn Westin

WIII.

Välkommen till bloggvärlden med din privata blogg. :>

Ska självklart besöka och kommentera så fort jag har tid. ♥

2011-08-14 @ 17:05:27
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback